nialler

My Beautiful Girl ♥ Chapter 3

Kategori: Allmänt

Ljudet från högtalarna fyllde mina öron med hög musik som var en blandning av Lady Gaga och Rock'n roll. Jag var inte en sån festare som Matt var. Han hade redan druckigt 10 drinkar och festen hade bara varat i en halvtimme.
Själv satt jag i ett hörn med en cola i handen. Någon fick ju visa lite ansvar med att inte supa mig full.
-Hej Niall, hördes en röst och jag vände huvudet bakåt.
-Hej, Rebecca.. sa jag och log ett fejkat leende.
-Vill du inte dansa? Min blick föll ut över dansgolvet. Ville jag dansa eller vad ville jag? Ville jag dansa, fast inte med henne?
-Jag vet inte, sa jag osäkert och gav henne en osäker blick.
-Äh, kom igen nu! Hon drog mig i armen och puttade ut mig på dansgolvet. Hon kom efter mig och la armarna om mig när hon väl var intill mig. Hon sökte efter mina läppar och när hon närmade sig, backade jag undan.
-Okej, förlåt! sa hon och jag kollade osäkert bort. Jag kände mig rätt mesig. Nästan ingen kille här skulle säga nej till Rebecca. Hon var dösnygg. Saken var nog den att jag inte var van vid sånt här. Jag brukade aldrig gå ut och dansa och träffa en massa snygga tjejer hemma på Irland. Allting kändes så nytt för mig. Att vara så vilsen i ett helt främmande land utan någon som jag faktiskt kände.
-Det är lugnt, jag hann bara knappt reagera, ursäktade jag mig och närmade mig sedan henne igen. Nej, nu var det slut med mesiga Niall. Nu skulle den "tuffa" Niall komma fram och visa sig ur sitt lilla hål som jag hade suttit i så länge. Det var dags att försöka att ha kul.
När vi hade dansat nära varandra ett tag, var det istället jag som sökte efter hennes läppar och hon besvarade min kyss. Efter en stunds hångel, släppte mina läppar hennes. Vi dansade istället tryckare.
En liten bit bort såg jag Matt stå och kolla på oss och göra tummen upp mot mig. Jag log generat mot honom och sen gick han vidare. I handen hade han Summers hand.
-Du är faktiskt riktigt sexig, fick plötsligt Rebecca fram och våra blickar möttes. Hon log mot mig och jag log tillbaks, fast antagligen inte lika sexigt.
-Inte lika sexig som du, sa jag tillslut. Hon fick fram ett skratt och det fick jag med. Kan vi inte gå någonstans ostört?
-Oh, naughty Niall, sa hon och jag började att skratta, inte för att jag egentligen visste varför.
-Jag menade inte riktigt så. Plötsligt såg hon besviken ut, men innan jag hann tänka på det mer, hade hon dragit med mig bort från dansgolvet.
Vi gick ut där ute där vi stannade upp.
-Vad hade du tänkt dig? frågade hon och kollade på mig med ett leende.
-Kom, sa jag och tog hennes hand. Jag tog med henne till en jättestor ek och så satte vi oss under den.
Vi hade suttit under trädet hur länge som helst och bara pratat om nästan precis allting. Jag kände nog ingen brud så bra som jag kände henne just nu. När vi tillslut inte hade så mycket mer att säga till varandra, började vi att hångla igen.
Rebecca satte sig i mitt knä, med benen vid sidan om mina medans vi fortsatte att hångla. Mina händer föll på hennes rumpa som jag höll om. Hennes händer var placerade om mina axlar. Bekvämare ställning hade jag nog inte upplevt förut.
-Jaha, så det är här ni är, sa plötsligt en röst och Rebeccas och mina läppar skiljdes åt. Vi kollade åt sidan och såg att det var Matt som satt på huk där bredvid oss.
-Naughty Niall, sa han och Rebecca började att skratta. Antagligen för att hon hade sagt samma sak till mig innan.
-Jaja, visst. Vad vill du? sa jag kaxigt, medans jag fortfarande höll om Rebecca och hon höll om mig.
-Nej inget. Bara störa er när ni såg så gulliga ut tillsammans, sa han och gjorde pussljudet till oss. Rebecca slog till honom och sen stack han iväg. Rebecca kollade på mig och log kaxigt.
-Han är konstig, jag vet, sa jag och kysste sedan henne. Hon avbröt ganska fort jag och kollade undrandes på henne.
-Är detta en engångs grej? frågade hon och kollade ner i marken.
-Va?
-Ja. Gör du detta för att du tycker om mig och för att vi kanske kommer att göra samma sak imorgon, eller är det bara för ikväll? Jag blev rätt förbluffad av hennes fråga, men visste först inte vad jag egentligen skulle svara. Jag började ju faktiskt att gilla henne, men jag hade inte tänkt så mycket på vad som skulle hända då imorgon med oss.
-Rebecca, jag är ingen player. Jag börjar faktiskt att gilla dig, men jag vill inte säga att vi kommer att gå såhär imorgon, för vi är inget par. Det är lite för tidigt.
-Jag är inte heller någon player. Jag tror att jag börjar att gilla dig också, sa hon och kollade generat ner i marken. Vi höll i varandras händer och hon började att leka lite med mina.
-Vi kan ju se hur det går. Vi behöver ju i alla fall inte vara okända för varandra imorgon, ellerhur? sa jag.
-Nej, självklart inte! Hon skrattade till lite och jag rös till av hennes leende. Leendet gjorde mig så glad. Jag tog min hand och drog bort en bit av hennes hår som hängde fram och gömde det bakom hennes öra. Sedan tog jag handen under hennes haka och drog upp hennes blick så att den mötte min.
Jag drog hennes huvud närmare mig och våra läppar möttes igen. Innan hade jag inte kunnat sluta tänka på Summer. Hur vacker hon var. Men nu kunde jag bara inte sluta tänka på Rebecca.
Hur sexig och underbar hon var. College skulle bli hur awesome som helst!

Hejsan svejsan allihopa!
Förlåt för att det inte har kommit upp en del på ett tag, men nu kommer i alla fall nästa del!
Någon kommenterade att hon ville att jag skulle skriva chaptert så att det var lättare att veta vilket ordning, så jag tänkte börja med att göra det.
Hoppas att ni gillade delen.

Kommentera, så blir jag glad !

Kommentarer

  • Parris älskar jedward<33 säger:

    due bra hur bra som heelllsta jag vill vara rebecca <<33

    2012-02-06 | 16:30:12
    Bloggadress: http://parristrorjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här: